Badania marketingowe, monitoring płatności i inne usługi dla firm

3 min czytania
Badania marketingowe, monitoring płatności i inne usługi dla firm

Wiele zadań, które nie są bezpośrednio związane z głównym celem marki, można oddelegować firmom zewnętrznym outsourcing przynosi wiele korzyści i wiąże się z oszczędnościami. Do takich usług należą badania marketingowe ilościowe i jakościowe, a także monitoring płatności czy bezpośrednia obsługa klienta przez obsługę reklamacji i help desk. Co warto powierzyć profesjonalnemu call center?

Badania ilościowe i jakościowe oraz obsługa reklamacji i innych działów

Wiele zadań dotyczących obsługi klienta może zostać zleconych firmie zewnętrznej profesjonalne call center może zająć się na najwyższym poziomie doradzeniem klientom, rozwiązywaniem ich problemów, a także takimi usługami jak badania marketingowe . Firmy oferują również takie usługi, jak obsługa reklamacji , help desk czy monitoring należności należą one do zadań ogólnych, których potrzebuje każda firma, mimo, że nie stanowią osi jej działań. Z tego względu ze spokojem można zlecić je doświadczonemu call center, które przeszkoli konsultantów pod zasady konkretnego przedsiębiorstwa.

Takie rozwiązanie ma wiele zalet przede wszystkim marka może skupić się na swoim głównym celu, nie rozdzielając swojej struktury na działy, które nie przynoszą bezpośrednich przychodów. Wiąże się to z dużymi oszczędnościami, utrzymywanie osobnej kadry do obsługi klienta jest bowiem bardzo kosztowne. Dzięki outsourcingowi, nie trzeba zatrudniać dodatkowych osób ani przeprowadzać szkoleń, wszystkim bowiem zajmie się firma zewnętrzna. Co więcej, firma zyska profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zdobędzie zaufanie swoich odbiorców oraz wyróżni się na tle swojej konkurencji.

Na czym polegają badania marketingowe?

Badania marketingowe ilościowe i jakościowe to bardzo skuteczny sposób zdobywania cennych informacji o rynku i swoich klientach. Dzięki nim firma może zaplanować odpowiednie działania na przyszłość, które będą mogły przynieść jej większy sukces i pomóc lepiej się rozwinąć. Zlecając je firmie zewnętrznej, można zyskać wiele potrzebnych danych, nie poświęcając temu nawet chwili czasu specjaliści opracują odpowiednią ankietę, a wykwalifikowani konsultanci przeprowadzą badanie jakościowe wśród wybranej grupy docelowej oraz przekażą ich wyniki zleceniodawcy.

Monitoring płatności na czym polega usługa?

Monitoring płatności ma duże znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Każde przedsiębiorstwo boryka się w problemem nieopłaconych faktur, które zostały wystawione kontrahentom lub klientom stawia to firmę w trudnej sytuacji, która bardzo często skutecznie blokuje jej rozwój i nie pozwala realizować zadań w odpowiednim tempie. W efekcie przedsiębiorstwo może zostać narażone na bardzo duże straty. Marketing należności to specjalna usługa, polegająca na kontrolowaniu, czy faktury zostały opłacone w żądanym czasie dzięki temu firma na bieżąco jest informowana o ewentualnych zaległościach i ich źródle.

Obsługa reklamacji pomoc przy zwrotach i wymianach towaru

Do bardzo ważnych działów w firmie, która zajmuje się produkcją oraz sprzedażą różnego rodzaju towaru, należy obsługa reklamacji to tam mogą zwrócić się klienci, którzy chcieliby skorzystać z prawa zwrotu produktu przed upłynięciem określonego czasu lub chcą uzyskać zwrot lub zamianę towaru ze względu na jego awarię. Dobrze funkcjonująca obsługa reklamacji znacznie zwiększy zaufanie klientów oraz zbuduje pozytywny wizerunek marki, dzięki któremu wyróżni się ona na tle konkurencji. Przeszkoleni konsultanci przyjmą każde zgłoszenie oraz poinformują klientów co do panujących w ramach reklamacji zasad.

Dział help desk, czyli profesjonalne wsparcie techniczne

W przypadku dystrybucji wszelkiego rodzaju sprzętu, firma powinna posiadać także dobrze rozwinięty dział help desk, czyli wsparcie techniczne dla klienta, połączone z działem gwarancyjnym. Klienci mogą zwrócić się do niego w przypadku problemów w uruchomieniem czy konfiguracją urządzenia, a także w razie jego awarii i potrzeby naprawy gwarancyjnej.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

tarnowskie24_kf
Serwisy Lokalne - Oferta artykułów sponsorowanych