Co powinna zawierać dobra strona internetowa dla firmy?

Strona internetowa posiadająca rzeczowe i wartościowe dla odbiorcy informacje jest świetną reklamą dla firmy, buduje jej prestiż oraz podkreśla jej profesjonalizm. Warto więc poświęcić dłuższą chwilę, aby uświadomić sobie to co obowiązkowo powinno się na takiej firmowej stronie znaleźć, aby już od początku budować pozytywne wrażenie na odbiorcach.

Agencja marketingowa 48 Media ma w swojej ofercie profesjonalne tworzenie stron www, a do tego zajmuje się również promocją witryn w sieci, co pozwala zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli szukasz odpowiedzialnej załogi do stworzenia atrakcyjnej i rozbudowanej strony internetowej to sprawdź ofertę oraz portfolio firmy 48 Media.

Dane kontaktowe

Na wielu stronach można dostrzec tak podstawowy element jak formularz kontaktowy z którego można szybko wysłać wiadomość na pocztę elektroniczną firmy. Należy jednak podkreślić, że jest to zdecydowanie za mało. Strona www musi zawierać bardziej szczegółowe dane takie jak adres siedziby firmy, numery telefonów, adresy e-mail i inne informacje, które ułatwią nawiązanie kontaktu. Warto także dodać informacje podkreślające to, że firma działa zgodnie z prawem – numer NIP, REGON, a także KRS. Będzie to dla odbiorcy sygnał, że firma nie chce być anonimowa i otwarcie udostępnia istotne informacje.

Przejrzysty układ i łatwość obsługi

Strona firmowa powinna być przede wszystkim łatwa w obsłudze. Oznacza to, że menu powinno być czytelne i łatwe do zrozumienia. Jeśli potencjalny klient będzie zastanawiał się przez dłuższy czas w co kliknąć lub na jakiej stronie znajdzie potrzebne dla niego informacje to po pewnym czasie odczuje irytację i może po prostu znaleźć inną stronę, gdzie w bardziej przejrzysty sposób znajdzie to czego szuka. Należy też zwrócić uwagę na to, aby nawigacja dołączonego menu umożliwiała łatwe przechodzenie między kolejnymi sekcjami strony, najlepiej bez konieczności powrotu na stronę główną.

Wersja mobilna

Można śmiało powiedzieć, że praktycznie połowa użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania internetu. Należy więc zwrócić uwagę na to jak będzie prezentować się strona firmowa na małych ekranach – czy będzie czytelna i przyjazna do obsługi? Strona powinna dopasować się do mniejszych rozdzielczości i umożliwić korzystanie z jej funkcji w równie wygodny sposób co w wersji z komputera osobistego.

Interaktywność

Statyczna witryna może kojarzyć się z nudą. Warto więc zadbać o to, aby internauta mógł wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy, móc skontaktować się na czacie z obsługą, wystawić ocenę, napisać komentarz lub w inny sposób wejść w interakcję ze stroną firmową.