Transmisje na żywo stają się jedną z popularniejszym metod przekazywania wiadomości, a dzięki popularności stron www oraz mediów społecznościowych, zyskują coraz większe uznanie. Ich moc doceniają też specjaliści zajmujący się marketingiem. W jaki sposób mogą oni korzystać z live streamingu?

Czym jest live streaming?

Live streaming to nic innego, jak transmitowanie nagrania video w rzeczywistym czasie. Transmisję taką można prowadzić za pomocą dobrej kamerki, jednak postęp technologii oraz dostęp do licznych aplikacji daje nam więcej możliwości. Dziś dobry smartfon może się okazać idealnym narzędziem do prowadzenia takiej transmisji, a kluczem do sukcesu okazuje się przeprowadzenie takiej relacji w ciekawy sposób.

Transmisje na żywo są z powodzeniem wykorzystywane jako środek przekazu, dzięki któremu strony www oraz profile w mediach społecznościowych stają się ciekawsze. Dzięki nim można urozmaicić przekaz lub na bieżąco dzielić się ważnymi wiadomościami. Z live streamingu można też korzystać w przemyślany sposób, udostępniając za jego pomocą relacje z ważnych zebrań czy też wykorzystując go do organizacji szkoleń i konferencji online.

 Live streaming - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych

Jak wykorzystywać transmisje na żywo w marketingu?

Możliwości jest sporo. Rozwiązaniem, z którym spotykamy się najczęściej, są relacje z wydarzeń. Dzięki nim każda zainteresowana osoba może śledzić, co dzieje się na konferencji lub wykładzie, którym była zainteresowana, jednak - z wielu względów - nie mogła wziąć w nim udziału. Dla tych, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, możliwość śledzenia wydarzeń na bieżąco jest sprawą bardzo ważną, dla tych, którzy taką transmisję prowadzą, jest to szansa na zwiększenie zasięgu swej strony oraz upowszechnienie swej marki.

W świecie biznesu coraz częściej do działań marketingowych wykorzystuje się różnego rodzaju wykłady i szkolenia, które coraz częściej przybierają formę webinarów. Takie spotkania online to wiele nowych możliwości. Dzięki nim można poszerzać grono odbiorców, a jednocześnie prowadzić ciekawe dyskusje na czacie. To świetnie rozwiązanie i dla tych, którzy chcą za pomocą webinarów wypromować jakąś usług lub narzędzie, jak i dla tych przedsiębiorców, dla których bardzo ważną sprawą jest ciągłe podnoszenie kompetencji swych pracowników. Więcej o live streamingu znajdziesz na https://streaming-warszawa.pl/

W ostatnim czasie transmisje na żywo stały się też ciekawym sposobem pokazywania nowych produktów lub usług. Dzięki transmisji, można nie tylko zaprezentować dany produkt (np. nowy samochód lub wnętrze restauracji), ale też na bieżąco odpowiadać na pytania odbiorców. To ciekawa alternatywa dla tradycyjnych nagrań reklamowych oraz szansa na większe zaangażowanie potencjalnych klientów.

Warto pamiętać, że bez względu na to, w jakich okolicznościach decydujemy się na prowadzenie transmisji na żywo oraz jaki ma być jej główny cel, musimy w porę zadbać o kilka dość istotnych kwestii. Odpowiedni kanał, na którym pojawi się relacja, dobry internet i mikrofon, dzięki któremu unikniemy kłopotów z dźwiękiem - oto ważne kwestie, szczególnie dla tych, którzy live streaming chcą wykorzystywać do promocji swej marki.