Specjaliści z doświadczonej agencji specjalizującej się w tworzeniu stron internetowych dla firm pomogą zbudować witrynę zawierającą unikalne oraz innowacyjne rozwiązania i nowoczesny wygląd. Agencja marketingu internetowego 48 Media to świetne rozwiązanie dla każdej firmy, niezależnie od jej zasięgu lub wielkości. Jakie trendy panują w nowoczesnym tworzeniu witryn i co jest teraz na topie oraz jak może wyglądać Twoja nowa strona firmowa? Dowiesz się z tego artykułu.

Minimalizm

Bardzo łatwo dostrzec diametralną różnicę między starszymi witrynami internetowymi przeładowanymi dodatkami, banerami i ozdobnikami, a nowymi stronami www, które stawiają na prosty i przejrzysty wygląd. Tego typu minimalizm jest dostrzegalną różnicą w sposobie tworzenia stron internetowych. Pomocne w uzyskaniu takiego efektu jest również zastosowanie odpowiedniej kolorystyki, gdzie istnieje jeden główny kolor oraz drugi, który stanowi jego uzupełnienie. Inne barwy stanowią marginalne znaczenie.

Język korzyści

Strona internetowa, która może nosić miano nowoczesnej jest zwykle tworzona z udziałem doświadczonych pracowników posiadających wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Tego typu podejście pozwala zmaksymalizować efektywność reklamy, a często spotykanym podejściem jest nastawienie na klienta oraz jego potrzeby. Z tego powodu tworzy się treści, które w bardzo konkretny sposób wskazują korzyści jakie może osiągnąć klient dokonując zakupu właśnie w tej firmie.

Elementy nowoczesnej witryny firmowej

Nie tylko statyczna grafika i tekst

Zastosowanie elementów wideo i interaktywnych animacji stworzonych jako przyciski na stronie pozwala zerwać z wizerunkiem statycznej witryny. Popularne są również rozwiązania, które powodują, że tekst na stronie pojawia się dynamicznie, w momencie przesuwania (scrollowania) witryny w dół.

Nowoczesne formy nawiązania kontaktu

Ciekawie wyglądające przyciski, które zachęcają do nawiązania kontaktu, formularze dostępne na każdej podstronie lub czat na żywo z pracownikiem firmy to część ciekawych rozwiązań, które zwiększają szansę na to, że potencjalny klient zdecyduje się na nawiązanie kontaktu z firmą.

Certyfikat SSL

Bezpieczne przeglądanie internetu i większą prywatność pozwala uzyskać certyfikat SSL. Jest on nieodzownym elementem praktycznie każdego sklepu internetowego i powinien stanowić ważny element strony firmowej, która pozwala na przesyłanie wiadomości do firmy poprzez różnego rodzaju formularze. Istotne jest to również z punktu widzenia wyszukiwarki Google, gdzie tego typu strony są po prostu faworyzowane w wynikach wyszukiwania.