Powiat Tarnowskie Góry: Jak załatwić sprawę w Wydziale Komunikacji?

1 min czytania

Informujemy, że klienci w Wydziale Komunikacji mogą załatwić sprawę na dwa sposoby:

Sprawy realizowane na bieżąco w Wydziale Komunikacji bez wcześniejszego umawiania wizyty (po wejściu do budynku starostwa należy pobrać bilet z automatu):

C ODBIORY I ZGŁOSZENIA

Odbiór dowodów rejestracyjnych,

Zgłaszania zbycia/nabycia,

Złomowanie pojazdów (demontaż),

Zaświadczenia,

Dokonywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym. (gaz, hak, taxi, vat, L)

Powyżej dwóch rejestracji

Sprawy realizowane po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez system rezerwacji internetowej www.kolejkomat.tarnogorski.pl

R REJESTRACJA POJAZDÓW

Rejestracja pojazdów nowych, krajowych i zagranicznych,

Wtórniki dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów,

Wymiana dowodów z powodu braku miejsca na wpis.

Informujemy, że system rezerwacji internetowej ( literka R” ) dedykowany jest dla klientów indywidualnych. Dla firm i osób hurtowo rejestrujących pojazdy wprowadzono możliwość załatwienia sprawy po pobraniu z biletomatu literki “F” bez wcześniejszego umawiania się. Po pobraniu biletu zostaną od Państwa odebrane wszystkie wnioski oraz umówiony zostanie termin odbioru gotowych dokumentów.

Bardzo prosimy klientów, którzy zarezerwowali termin wizyty w Wydziale Komunikacji poprzez internetową rezerwację o przychodzenie na umówione godziny. W przypadku niestawienia się na zarezerwowaną godzinę termin przepada.

Autor: krystian